کتاب

ساخت وبلاگ

آموزش شبکه

اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنيم، خواهيم ديد شبکه هاي کامپيوتري در همه جا هستند. از شبکه ي اينترنت خانگي و دسترسي به فايل هاي مشترک در محل کار گرفته تا برپايي کلاستري از کامپيوترها براي استفاده‌ از منابع مشترک و تعامل براي حل مسائل پيچيده، کمتر جايي را پيدا مي‌کنيد که نياز به برپايي نوعي از شبکه‌هاي کامپيوتري نداشته باشند از اين رو آموزش شبکه يکي از مهمترين دوره هاي کامپيوتري مي باشد.

متخصص شبکه

به همين دليل وجود نيروي متخصص در اين زمينه در تمامي شرکت ها احساس مي شود. چه آن هايي که به صورت مستقيم در زمينه ي کامپيوتر و فناوري اطلاعات فعاليت دارند و چه سازمان هايي که از اين خدمات استفاده مي کنند.  اطلاع از طرز کار پروتکل‌هاي مختلف شبکه، نحوه‌ ي پياده‌سازي و تنظيم آن براي خدمت رساني به گره‌هاي شبکه، يافتن ريشه‌ي مشکلات متداول موجود در شبکه‌ها و رفع آن‌ها و در نهايت برقراري امنيت شبکه و مقابله با نفوذ، از وظايف روزانه‌ي مديران شبکه در سطوح مختلف است.

 چرا آموزش شبکه ؟

همانطور که بيان شد، رشد چشمگير انواع شبکه هاي کامپيوتري و احساس نياز به وجود نيروي متخصص در اين عرصه، جايگاه شغلي زيادي براي علاقه مندان به وجود آورده است. اين امر سبب شده تا بسياري از علاقمندان IT با هدف ارتقاء سطح دانش و اطلاعات خود به شرکت در دوره هاي آموزش شبکه گرايش پيدا کنند.

طبق گزارش هاي اداره آمار کار امريکا، اخيرا پيش بيني نموده که تا سال 2022 ميلادي مشاغل مربوط به حوزه شبکه و سيستم هاي کامپيوتري با رشد 12 درصدي همراه خواهند بود.

 آموزش شبکه با کدام دوره شروع مي شود؟

دوره Network+ يا (CompTIA Network Plus) را مي توان تقريبا پيش نياز تمامي دوره هاي مربوط به دوره هاي سيسکو و دوره هاي مايکروسافت دانست و بيشتر علاقه مندان ورود به حوزه شبکه بايد در اين دوره آموزشي شرکت کنند.

 طراحي دوره نتورک پلاس به گونه اي انجام شده است که بتواند مشتاقان به کار در حوزه شبکه را با پايه و اساس طراحي، پيکربندي و عيب يابي زيرساخت هاي متعلق به شبکه هاي بي سيم و با سيم آشنا سازد.

 

مدارکي که براي ورود به بازار کاري شبکه نياز است؟

همانطور که حتما نيز بارها شنيده ايد بهترين راه ورود به بازار کاري شبکه هاي کامپيوتري، شرکت در دوره هاي آموزشي شبکه و دريافت مدرک مي باشد. اين مدارک و گواهينامه ها اغلب توسط شرکت هاي فروشندگان اين تجهيزات همچون سيسکو (Cisco)، جونيپر (Juniper) و Huawei پشتيباني مي شوند، اما در اين بين، مدارکي هم وجود دارند که مشخصا به يک کمپاني خاص، يا يک نرم افزار و يا سخت افزار بخصوص مربوط مي شوند.

 

ساير مدارک در اين زمينه با نام مدارک مستقل از فروشندگان تجهيزات يا در اصطلاح (vendor-neutral) شناخته مي شوند که از جمله آنان مي توان به کامپتيا (CompTIA) اشاره کرد.

با ديدن ويدئو هاي پکيج آموزش شبکه که به صورت تخصصي توسط اساتيد حرفه اي گروه آموزشي فرزان تهييه شده اند، به راحتي مدارک مربوط به هر دوره را مي توانيد بگيريد و به زودي وارد بازار کار به عنوان يک متخصص شبکه شويد.

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : آموزش,شبکه,آموزش شبکه, امنیت شبکه, آموزش لینوکس, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1398 ساعت: 19:27

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؟

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؟

بلیط هواپیما در گذشته به صورت حضوری و به صورت کاغذی خریداری می شد. در صورتی که در سال های اخیر با گسترش سایت های خرید بلیط هواپیما نظیر طاهاگشت و... این سوال پیش می آید که چرا بلیط هواپیما خارجی؟ سفر کردن از دیرباز تاکنون به انسان ها توصیه شده است. این امر بنابر دلایل متعددی برای انسان مفید بوده و باعث جلای روح او میشود. عده ای به قصد تجارت و عده ی دیگری نیز به قصد پزشکی و درمان سفر میکنند. اما در کل این ذات سفر است که مورد بحث است نه دلایل ان.

امروزه تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده است که انسان بتواند به راحتی و با صرف زمانی کم و با رزرو بلیط هواپیما و... به هر جایی از دنیا که میخواهد سفر کند. از عواملی که این امر را سهولت بخشیده است ایجاد صنعت حمل و نقل است. از دیرباز انسان به هر روشی که میشده است سفر میکرده است با پای پیاده و شتر و چارپایان دیگر گرفته تا زمانی که درشکه و سپس خودرو اختراع شد.اما امروزه تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده است که انسان نه تنها زمین بلکه اسمان را نیز در اختیار خود گرفته است. صنعت حمل و نقل هوایی هر روز در حال پیشرفت و گسترده تر شدن است و افراد زیادی همواره در حال استفاده از این سیستم هستند.

در سرتاسر جهان ایرلاین های متعدد در حال جا به جایی مسافران و فروش بلیط هواپیما هستند و موقعیت های شغلی متعددی برای افراد در فرودگاه ها و آژانس ها  و حتی در خود شهرها در خصوص این صنعت شکل گرفته است. از هتل ها گرفته تا تاکسی های مربوط به صنعت توریست و گردشگری.

حالا که میدانیم یکی از راحت ترین راه ها برای رسیدن به مقصد استفاده از سیستم حمل و نقل هوایی و خریداری بلیط هواپیماست، بیایید تا با روند استافده از این سیستم بیشتر اشنا شویم. برای استفاده از هواپیما باید نسبت به خریداری بلیط هواپیمای مقصد خود اقدام کنید.

برای این کار میتوانید به سایت ایرلاین مربوطه رفته و بلیط مناسب خود را متناسب با صندلی مورد نظرتان خریداری و یا رزرو کنید و یا اینکه شخصا به ایرلاین مربوطه رفته و حضوری بلیط خود را تهیه کنید که خب مسلما روش اول بسیار راحت تر است مگر اینکه ایرلاین مربوطه فروش اینترنتی نداشته باشد و یا فروش اینترنتی ان به پایان رسیده باشد.

سوالی که در زمان خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی مطرح میشود این است که چرا بلیط هواپیما را اینترنتی خریداری کنیم؟

این روزها در تمام عرصه های جهانی پیشرفت تکنولوژی در سمت و سوی راحتی بشر بوده است. هیچ تفاوتی نمکند که این صنعت صنعت عظیم هوایی باشد یا یک خرید ساده ی اینترنتی. در پی این حجم وسیع پیشرفت تکنولوژی انجام امور با سرعتی باور نکردنی پیش میرود بنابراین انسان نیاز دارد تا بتواند خود را با این شرایط وفق دهد و به پای سرعت زندگی در این دینای مدرن برسد لذا باید روش هایی را در زندگی برگزیند تا وی را هم پای پیشرفت کند.

به عنوان مثال با راه اندازی مترو در شهر تهران میزان استفاده از اتوبوس های داخل شهری بسیار کاهش یافت چرا که فضای مناسب و وسیع مترو و علی الخصوص سرعت بالای این سیستم در حمل و نقل موجب شد تا افراد بیشتری روزانه از این سیستم استفاده کنند. چرا که زندگی در تهران مستلزم استفاده ی به جا و درست از زمان فردی است که سیستم حمل و نقل زیرزمینی یا همان مترو این امکان را برای افرادی که  در تهران زندگی میکنند فراهم می اورد.

در سیستم های دیگر نیز روش به همین صورت است. افراد برای راحتی بیشتر و صرفه جویی در زمان خود سعی میکنند تا زمان کمتری را در بازار بگذرانند و بیشتر به خرید اینترنتی کالاها روی اورده اند. این روند که در واقع روندی جهانی است و میتوانید در جای جای جهان شاهد ان باشید در همه ی زمینه ها از خرید اقلام و اجناس مورد نیاز از جمله پوشاک و مواد غذایی تا خرید اقلامی هم چون دکور و... پیش رفته است.

یا حتی نرم افزارهای سفارش انلاین غذا بسیار مشاهده میشوند. حال در نظر بگیرید در صنعت عظیم هواپیمایی که هر روز همراه با پیشرفت تکنولوژی رو به جلو حرکت میکند از این سیستم به صرفه و فوری استفاده نکند. این امر موجب عقب افتادن این صنعت از سایر صنعت ها میشود. لذا اغلب ایرلاین ها اقدام به تاسیس و راه اندازی سایت مربوط بهایرلاین خود کرده اند که از ان طریق میتوانید اقدام به خرید و یا رزرو بلیط خود کنید. به راحتی به این سایت ها دسترسی داشته باشید و از اخبار و اطلاعات این ایرلاین ها اگاهی یابید.

میتوان بهترین روش برای خرید و یا رزرو بلیط هواپیما را خرید اینترنتی دانست. بله این راحت ترین روش است و لذا پیشنهاد ما به شما این است. در روش خرید اینترنتی به راحتی میتوانید در منزل خود یا هر جای دیگری باشید فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید. به سایت مربوطه بروید و از این طریق بلیط خود را خریداری کنید. هم چنین میتوانید صندلی مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. از ترافک شهر دوری کنید و نیازی نباشد تا در ایرلاین مورد نظر معطل شوید. زمان کافی برای رسیدگی به سایر کارهای خود را پیدا خواهید کرد و گرمای هوا و یا سرمای هوا برای رسیدن به یارلاین مورد نظر را تحمل نخواهید کرد.

امکان دارد زمانی که برای خرید بلیط هواپیما به ایرلاین مراجعه میکنید مدارک مورد نیاز را فراموش کرده باشید و مجبور شوید تا به خانه بازگردید و دوباره به ایرلاین مورد نظر برگردید اما اگر اینترنتی برای خرید بلیط اقدام کنید در کنار مدارک خود هستید و هر زمان نیاز باشد میتوانید به ان ها دسترسی داشته باشید.

در خصوص خرید اینترنتی بلیط هواپیما دانستن این نکته که دارید از سایت درستی خریداری میکنید بسیار مهم است. حواستان باشد که سایت رسمی ایرلاین را برای خرید اینترنتی بلیط انتخاب کنید چرا که مانند بسیاری از خریدهای اینترنتی دیگر ممکن است سایت های مشابه برای سواستفاده از کارت بانکی شما طراحی شده باشند و د هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود این اطلاعات به سرقت برود و مورد سواستفاده بانکی و مالی قرار بگیرید پس بسیار مراقب باشید تا وارد سایت اصلی هر ایرلاین شوید.

در خرید اینترنتی شما بلیط سیستمی ایرلاین را خریداری میکنید و در این صورت اگر اشتباهی رخ بدهد امکان تغییر ان برای شما وجود دارد اما در صورت خرید حضوری ممکن است بلیط چارتری خریداری کنید و امکان تغییر در ان وجود ندارد.

منبع : خبر انلاين

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : خرید,اینترنتی,بلیط,هواپیما,چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؟, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 11:29


ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نحوه,تولید,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 198 تاريخ : جمعه 28 تير 1398 ساعت: 12:31

 

سلامت ما از مسير خوابي خوب مي‌گذرد. بنابراين بايد تمام موقعيت ها را براي داشتن خوابي خوب، براي خودمان فراهم کنيم. استرس و فعاليت هاي روزانه داشتن خوابي خوب را مشروط مي‌کنند، اما محيط و در ادام? آن رختخواب نيز نقش مهمي بازي مي‌کنند.  بنابراين خوب است نگاهي به تشک مان داشته باشيم تا ببينيم چگونه مي‌شود بهتر و راحت تر خوابيد

با توجه به گستردگي نوع و تنوع اين محصولات در بازار شايد انتخاب يک نمونه مناسب در ميان هزاران نوع تشک خوش خواب براي همگان کار ساده اي نباشد. با توجه به اين موضوع در اين مقاله ما به مجموعه نکاتي که بايد هنگام خريد يک تشک مناسب خوش خواب مورد توجه قرار داد اشاره مي کنيم.

در حال حاضر برندهاي گوناگون تشک خوش خواب که محصول شرکت هاي ايراني و خارجي هستند به وفور در بازار موجودند. برندهايي که هر کدام سهمي از ميزان فروش بازار را در اختيار داشته و درصدد کسب سهم بيشتري از اين بازار پررونق هستند.

اين تشک  ها در انواع گوناگون فنري، اسفنجي، طبي، طبي فنري، فنري منفصل و... در بازار موجودند که بايد هر فردي با توجه به ويژگي هاي بدني خود از بين نمونه هاي گوناگون يکي را انتخاب کند. به اين منظور و براي ارايه اطلاعات بهتر ما در مورد هر يک از اين تشک ها توضيحي کوتاه مي دهيم.

 

تشک هاي فنري منفصل (Pocket spring)

 

تشک هاي POCKET SPRING به دليل بهره گيري از فناوري استفاده از فنرهاي منفصل (پاکتي) به جاي فنرهاي متصل، طوري طراحي شده اند که هر فنر به ميزان فشار وارد شده از طرف قسمت هاي مختلف بدن شخص واکنش نشان داده و تغيير حالت مي دهد لذا اين تشک ها بر اساس اندام و وزن هر فرد قالب و فرم مخصوص به فرد را گرفته و از اين رو تشک هاي بسيار نرم و راحتي هستند.

يکي ديگر از ويژگي هاي اين تشک ها در مقايسه با تشک هاي فنري اين است که ارتعاش ناشي از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمي شود. اين مزيت به خصوص در تشک هاي دو نفره موجب آرامش و خواب راحت فرد ديگر خواهد بود. با تشک هاي نرم و راحت Pocket Spring شما خوابي بسيار راحت، شيرين و رويايي را تجربه خواهيد کرد.

علاوه بر اين موارد تشک هاي الگانس لايکو تشک هايي کمي نرم تر هستند و در آن‌ها مموري فوم استفاده شده است که به استخوان شانه و لگن شما اجازه مي‌دهد کمي در تشک فرو بروند و استخوان ستون فقرات شما به صورت مستقيم روي سطح تشک قرار گيرند و با پوشش دهي عضلاني باعث مي‌شود جريان خون به صورت راحت‌تر انجام گيرد و باعث خروج درد هاي عضلاني از بدن شود

 

 

 

تشک هاي فنري

 

در سراسر جهان، تشک هاي فنري به عنوان يک پديده در دنياي محصولات خواب به شمار مي آيند. اين تشک ها به لحاظ راحتي يکي از پرطرفدارترين انواع تشک در دنيا هستند.تشک هاي فنري محصولاتي هستند که شما با آرام گرفتن بر آنها بعد از يک روز پرکار، خوابي شيرين را تجربه کرده و روز بعد را با انرژي تمام آغاز مي کنيد. نحوه ساخت و بافت اسکلت فنري اين  تشک ها به گونه اي است که وزن بدن فرد را در کليه سطوح تشک تقسيم مي کند. از اين رو استفاده از تشک هاي فنري براي افراد سنگين وزن مناسب تر است.

 

 

تشک هاي اسفنجي

 

اگرچه در تمامي تشک ها از اسفنج به عنوان يکي از لايه هاي اصلي استفاده مي شود و از اين باب مي توان به همه تشک ها صفت اسفنجي را نيز اطلاق کرد، اما مشخصه تشک هاي اسفنجي استفاده از اسفنج در انواع و وزن مخصوص هاي مختلف به عنوان اصلي ترين بخش تشک است. از آنجايي که اين تشک ها فاقد هرگونه فنر است، از اينرو غلت زدن و هرگونه حرکتي روي اين تشک به هيچ نحو موجب تکان خوردن و ارتعاش در ساير نقاط تشک نمي شود و اين ويژگي به ويژه در تخت هاي دو نفره موجب مي شود تا آرامش فرد در هنگام غلت زدن فرد ديگر برهم نخورد. البته اين نوع تشک داراي تکنولوژي قديمي و منسوخي ميباشد.

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : تشک,ها,صفت,اسفنجی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 196 تاريخ : شنبه 22 تير 1398 ساعت: 23:06

سئو چيست و سئو چيست pdf پاسخ کوتاه دارد و پاسخي بلند. اگر بخواهيم به دنبال اصول سئو برويم و اصول سئو را بشناسيم, پاسخي کوتاه براي اين پرسش نيست. ما مانند کوراني هستيم در اتاق که بر اين فيل دست مي‌کشيم و ناگهان فرياد مي‌زنيم که بخشي از آن را شناختيم. در ادامه به اصول سئو شناخته شده بازخواهيم گشت. بازگرديم به سئو.

سئو چيست؟ سئو به مفهوم Search Engine Optimization است. ما وبسايت خودمان را به شکلي بهينه مي‌کنيم (سئو سايت) که مثلا اگر در حوزه فروش پازل فعاليت مي‌کنيم, افراد پس از جستجو عباراتي مانند پازل 1000 تکه يا خريد پازل به ما مي‌رسند.

ms8u_5.jpg

بازاريابي سئو چيست به اين مفهوم اشاره مي‌کند که سئو ادامه روش‌هاي بازاريابي‌اي است که ما از آن‌ها بهره مي‌بريم تا مخاطب را به سوي خودمان آوريم و درنهايت او را به مشتري خودمان تبديل کنيم. درواقع سئو پل واسطي است ميان تبديل مخاطب به مشتري و افزايش درآمدمان.

احتمالا تا به اينجا پاسخ سئو چيست و چه کاربردي دارد و سئو چست و چه اهميتي دارد را دريافته‌ايد.

سئو چيست ويکي پديا يا سئو ايراني هيچ تفاوتي با مفهوم سئويي که برايتان شرح داده شد, ندارند. گوگل را مي‌توانيد يک هسته بدانيد که در همه جا ثابت است, اما تغييراتي متناسب با محيط در خودش ايجاد مي‌کند. مثلا زماني که ما با فارسي زبانان رو‌به‌رو هستيم, گوگل بايد فارسي بداند و بفهمد. تفاوت سئو ايراني با سئو در همين موارد است. هسته گوگل ثابت است و پوسته آن است که کمي تغيير به خودش مي‌بيند.

خدمات سئو را نمي‌توان در يک مورد يا دو مورد محدود کرد و به بيانشان پرداخت. خدمات سئو طيف وسيعي از موارد را شامل مي‌شود. به عنوان مثال, يکي از اصول سئو, لود شدن سريع وبسيات شما است. در صورتي که وبسايت شما دير لود شود, مخاطب به راحتي آن را مي‌بندد و به وبسايت ديگري مي‌رود. يکي ديگر از مواردي که در زير چتر اصول سئو و خدمات سئو مي‌گنجد, خلق محتوايي است که براي مخاطب مفيد است و مي‌تواند براي او اثرگذار واقع شود.

احتمالا با محتوايي‌هايي بوده است که روبه‌رو شده‌ايد و از آن‌ها لذت برده‌ايد و سپس در گروه تلگرام يا واتس‌اپ خود با دوستانتان به اشتراک گذاشته‌ايد. آن محتوا چنان ارزش داشته است و برايتان مفيد بوده است که آن را به اشتراک گذاشته‌ايد.

اهميت سئو در آن است که ما سعي مي‌کنيم با بهره از آن به جايگاه يک گوگل برسيم. اگر ما به جايگاه يک گوگل نرسيم, ديده نمي‌شويم و اين ديده نشدن يعني اتلاف هر آنچه تا به امروز تخصيص داده‌ايم. اهميت سئو در فروشي است که به همراه دارد. اهميت سئو در ايجاد شناخت مخاطب از ما است.

قيمت سئو محدوديتي ندارد. متناسب با آنچه بايد انجام شود, قيمت سئو متفاوت خواهد بود. نمي‌توان براي آن محدوديتي در نظر گرفت. خدمات سئو شامل طيف گسترده‌اي از حالات مي‌شوند که هر يک قيمت سئو متفاوتي دارند و بايد به اين موضوع توجه بداريم.

براي آموزش سئو بايد بسيار توجه بداريد. بسياري هستند که روش‌هاي کوتاه مدتي به شما مي‌آموزند؛ اما در سوي ديگر, اين روش‌ها پس از مدتي از سوي گوگل شناخته مي‌شود و منجر به کاهش رتبه شما مي‌شود.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : سئو,چست,و,چه,اهمیتی,دارد, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 20 تير 1398 ساعت: 15:14

مهتاب بازوند به دیار حق شتافت

  • مهتاب بازوند به دیار حق شتافت

    بازوند فرزند استاد عزیز بیرانوند شاعر پیشکسوت لرستانی است که از ۷ تیر به کما رفته بود و امروز یکشنبه ۱۶ تیر به دیدار حق شتافت.

    مهتاب بازوند متولد ۱۸ مرداد ۱۳۵۶ و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد ادبیات فارسی بود و از چهره‌های «غزل محض» به‌حساب می‌آمد.

    از آثار وی می‌توان به مجموعه شعر «گنجشک‌ها فردا برایم حرف‌ها دارند» در سال ۱۳۸۷ اشاره کرد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : مهتاب,بازوند,به,دیار,حق,شتافت, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 17 تير 1398 ساعت: 11:37

برنامه ریزی عروسی

yynj_talar.jpg

برنامه ریزی یک مراسم عروسی می تواند کار بسیار دشواری باشد و مسلما خیلی ها ترجیح میدند این کار را برون سپاری کنند و  یا از دیگران برای این منظور کمک بگیرند.

استخدام یک حرفه ای (تشریفات مجالس )به این منظور میتواند ایده ی خوبی باشد، ممکن است شما بودجه ی محدودی داشته باشید.

یا به طور کلی علاقه داشته باشید تا خود کارهایتان را انجام دهید. این کار ممکن است دشوار به نظر برسد اما طرح ریزی عروسی رویایی خودتان انجام شدنی است.

 

شما برای سر و کله زدن با کارها نیاز به برنامه ریزی و سازمان دهی عروسی خواهید داشت تا بتوانید از پس تصمیمات بی پایان اسامی و تاریخ ها و به طور کلی زندگی خود بر بیایید. راح حل این است که هر کاری را قدم به قدم انجام داده و از دوستان و خویشاوندان (حتی همسر اینده خود!) برای تصمیمی گیری ها کمک بگیرید. همچنین به خودتان زمان بسیار زیادی برای برنامه ریزی بدهید. اگر بخواهید به تمام کارها شخصا نظارت داشته باشید و تمام امور را به دقیقه ی نود بسپارید اوضاع خیلی سختی خواهید داشت. زمان دوست شماست و هرچه بیشتر باشد، بهتر است. اما از کجا شروع کنیم؟

بعد از اینکه زمانی را به پخش کردن خبر ازدواج خود سپری می کنید (و این زمان برای شما بسیار شیرین خواهد بود!) اولین نکته ای که باید برای پیش بردن برنامه های عروسی به آن توجه کنید بودجه است و این مورد می تواند به مکالمه های ناخوشایندی منجر شود، مخصوصا اگر خویشاوندانی داشته باشید که قصد تغییراتی در روز عروسیتان را داشته باشند. بسیاری از زوج ها به بودجه ی خود توجه نمی کنند و نمیدانند که عروسی رویایشان ممکن است بسیار دور از دسترس و نشدنی باشد. در این صورت شما باید اولویت بندی داشته باشید. شما می توانید عروسی رویایتان را با هر میزان بودجه برگزار کنید، فقط در صورتی که بتوانید به این تتیجه برسید که چه مواردی واقعا مهم هستند و به آنها بپردازید. در واقع شما خودتان تشریفات عروسی خود را بر عهده خواهید گرفت!

با در نظر داشتن بودجه، اکنون زمان آن است که به جزئیات سرنوشت ساز بپردازیم! در این قسمت سعی کنید اوقات خوبی داشته باشید، چرا که زمان آن رسیده است تا مجلات عروسی را ورق بزنید و صفحات بلاگ ها را بالا و پایین کنید تا بتوانید به تصوری جامع از جزئیات عروسی مد نظرتان برسید. به عروسی هایی که در گذشته در آنها شرکت داشته اید فکر کنید. از چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ اگر می توانستید چه چیزهایی را تغییر می دادید؟ تجربه های شخصی همیشه بهترین منبع الهام گرفتن هستند. فراموش نکنید تا همسر آینده خود را در این قسمت دخالت دهید!عروسی شما باید به نوعی معرف هردوی شما باشد.

سازمان دهی کلید اصلی در برنامه ریزی عروسیتان خواهد بود. شما کارهای بسیار زیادی را به ظور همطمان در نظر خواهید داشت، پس باید راهی برای دسته بندی و سازمان دهی آنها نیز داشته باشید. شما می توانید از اپلیکیشن های مختلفی که برای مدیریت عروسی موجود هستند استفاده کنید. فقط یکی را که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید و تا انتها با آن ادامه دهید. فراموش نکنید حتی با داشتن دقیق ترین و بی نقص ترین برنامه ریزی هم همیشه باید انتظار آشوب و بی نظمی را هم داشته باشید. فقط سعی کنید جلو جلو برنامه ریزی کنید و زیاد هم سخت نگیرید.

یکی از مهم ترین نکات این است که سعی کنید خوش بگذرانید!به هر حال این عروسی شماست. زیاد روی جزئیات وقت صرف نکنید تا از هدف اصلی غافل شوید: یک ازدواج شاد با شخصی که به او علاقه دارید.

اکنون که مقدمات را پشت سر گذاشته ایم، نوبت به مهم ترین راهنمایی ها و نکات برای برنامه ریزی یک عروسی فراموش نشدنی رسیده است:

 

1. بودجه ی خود را مشخص کنید و به آن دقت کنید.

بودجه ی شما، فاکتور اصلی و عامل اصلی پیشروی تصمیم گیری های شما برای عروسیتان است، پس این اولین گامیاست که باید بردارید. اگر اعضای خانوادتان قصد کمک در این زمینه را دارند با آنها صحبت کنید و بفهمید که آنها تا چه اندازه قصد کمک را دارند. اگر مدیریت خرج و مخارج با شماست، وقت مشورت با نامزدتان است. وقتی به یک عدد مشخص برای بودجتان رسیدید، تا انتها با آن عدد بمانید. عمده بودجه صرف هزینه تالار پذیرایی می شود.

 

2. لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید.

با نامزدتان بنشینید و فکر کنید که سه اولیویت اصلی مراسم عروسی شما چه هستند. غذا؟ نوشیدنی؟ نوازندگان؟ عکس و فیلم آتلیه عروس ؟

جزئیات را اولویت بندی کنید و سعی کنید در مورد بقیه ی کارها به توافق برسید. این کار کمکتان می کند تا از محدوده ی بودجتان فراتر نروید.به عنوان مثال برای عروس خانم انتخاب یک سالن زیبایی خوب  و همچنین پیدا کردن لباس عروس شیک و فوق العاده با گشتن در مزون های لباس عروس مختلف یک اولیت محسوب می شود.

 

3. الهام بگیرید و یک تصویر ذهنی پیدا کنید.

با وجود منابع الهام بخش بسیار زیادی که در اطرافتان هستند، یک یا دو مورد جامع را پیدا کنید که از آنها بیشتر خوشتان میاید. از اینستاگرام گرفته تا وبلاگ های و مجلات عروس مختلف که در اطرافتان هستند را جست و جو کنید. به تصور خوبی از چیزی که مد نظر دارید برسید و سعی کنید تا آنرا به برگزارکنددگان عروسیتان شرح دهید.

 

4. با نامزدتان مثل یک تیم همکاری کنید.

در طول پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان احساس تنهایی نکنید. به سراغ نامزدتان بروید و حتی سعی کنید تا پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان را به تفریحی دو نفره تبدیل کنید.

 

5. گزینه هایتان را محدود کنید.

زیاد سرتان را با تمام چیزهایی که ازشان الهام میگرید شلوغ نکنید. وقتی به تصوری از استایل عروسی خود برسید، تمام تمرکزتان را روی آن معطوف کنید.

 

6. یک کتاب برای برنامه ریزی عروسیتان تهیه کنید.

زمانی که از کسی برای برنامه ریزی عروسیتان کمک نمی گیرید، یک کتاب راهنما بهترین منبع است. این کتاب ها سرشار از نصیحت ها و راهنمایی های حرفه ای و حتی مثال هایی از چک لیست ها  و قالب های زمان بندی هستند.

 

7. خودتان را سازماندهی کنید.

شما می توانید از چک لیست ها، نمودار ها، یادداشته ها و به طور کل هرچیزی استفاده کنید تا تمام ایده هایتان، تاریخ ها و برنامه ریزیهایتان را یک جا جمع کنید. عروس و داماد باید در این خصوص با هم همکاری نمایند.

 

8. یک چک لیست اصلی تهیه کنید.

می توانید یک چک لیست جامع را روی اینترنت پیدا کنید  که به طور کامل شرح داده شده است. آن را با کمی شخصی سازی به عروسی خود اختصاص دهید. چک لیستی برای تعیین کارهای اصلی مثل آتلیه و سالن زیبایی و ماشین عروس و همچنین کارهای جزئی مثل خرید لباس از مزون لباس عروس و ...

 

9. در تصمیم گیری ها عجله نکنید.

شاید دست خودتان نباشد که بخواهید اولین عکاس یا گل آرایی را که ملاقات می کنید استخدام کنید، اما یک قدم به عقب بردارید و گزینه هایتان را سبک و سنگین کنید.

 

10. یک زمان درست را انتخاب کنید.

آیا عروسیتان را برای برگزاری در یک باغ تالار برنامه ریزی می کنید؟ یا می خواهید در میان برگ های پاییزی جشن بزرگتان را در تالار برگزار کنید؟ تاریخ های ایدئالتان را انتخاب کنید و سعی کنید در تصمیمتان انعطاف داشته باشید.

منبع: بیاتو عروسی

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : تالار,عروسی,تهران, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 12 تير 1398 ساعت: 21:15

ساخت حفاظ شاخ گوزني به بهترين شيوه ممکن:
در اين مقاله از حفاظ ايران قصد داريم به بررسي نحوه توليد حفاظ هاي ساختماني حفاظ شاخ گوزني يا ساخت حفاظ شاخ گوزني بپردازيم و شما عزيزان را با موارد بسيار مهم و نکات کاملا حرفه اي ساخت چنين حفاظ پرقدرتي اشنا سازيم، قبل از شروع بايد متذکر شويم که حفاظ هاي ساختماني از ايمن ترين و کاربردي ترين حفاظ هايي محسوب مي شوند که عملکرد آن ها در مقايسه با ساير حفاظ هاي ديگر بسيار بسيار چشمگير مي باشد، از اين رو همواره چنانچه به دنبال امنيت بسيار بالا هستيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند يک حاشيه بسيار امني را براي شما عزيزان مهيا کند، از اين رو لطفا در اين مفاله با ما همراه باشيد تا اطلاعات کاملي از حفاظ شاخ گوزني و ساخت آن به دست آوريد.



حفاظ شاخ گوزني چيست؟
همان طور که از نام آن پيدا است، اين حفاظ به نوعي طراحي شده که در نگاه اول همانند شاخ هاي يک گوزن به نظر مي رسد که از عمده ترين مصرف آن مي توان به محافظ ديوار اشاره نمود، دليل محبوبيت و کارايي اين حفاظ بي شک نام زيباي آن و قدرتي که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و اين خود به تنهايي دليلي بر پيدايش ديوار امني در دل افراد خواهد بود، شايد به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزني از مهم ترين و در عين حال از کاربردي ترين حفاظ هاي موجود در دنيا است. لازم است بدانيد که پيدايش حفاظ شاخ گوزني به سال 1385 در ايران بر مي گردد، درست زماني که تعداد سارقان منازل در اين زمان بسيار بسيار زياد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزني که قيمت بسيار مناسب تري در مقايسه با ساير حفاظ ها داشت و همچنين از طراحي و رنگ آميزي خوبي نيز برخوردار بود دليلي بر افزايش فروش و اعتماد افراد به اين نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خريداران ابتدائي حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزني بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزني به چه صورت است؟
در تهيه و ساخت حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد سايز 10 ميلي متري به عنوان يک شکل دهنده اصلي استفاده مي شود، در ابتدا ميلگرد 10 ميلي متري را برش مي دهيم و پس از برش دادن و تيز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه هاي مخصوص پرس فرمي مي رويم که پس از جوشکاري حفاظ شاخ گوزني با بالاترين کيفيت شکل مي گيرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشيد تا اطلاعات کامل تري از مراحل تهيه و توليد اين حفاظ به دست آوريد.




1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزني | جوشکاري:
در اين مرحله که يکي از ابتدايي ترين مراحل ساخت اين محصول است، ميله هاي خم شده اي که توسط دستگاه هاي پرس آماده شده اند را در قالب هاي مخصوص توليد نرده قرار مي دهند و پس از چيدن آن ها در کنار يکديگر، جوشکاري مي شوند. البته جالب است بدانيد که هر نوع توليد کننده اي از شيوه خاصي براي تهيه و توزيع حفاظ ها استفاده مي کند. بعضي از توليد کنندگان ميله ها را در سايز هاي مختلف در جلوي ميز کار قرار مي دهند و جوشکار مربوطه نيزبنا به احتياج قطعه اي را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش مي دهد اين نوع روش جوش در توليد حفاظ شاخ گوزني را جوش يک طرفه مي گوييم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزني:
افراد ديگري هستند که با استفاده از جوشکاري مخصوص اين قطعات را در کنار يکديگر قرار مي دهند و با تسلط بسيار زيادي بر روي هنر جوشکاري اين قطعات را به يکديگر متصل مي کنند، سپس اين حفاظ را برگردانده و تمامي نقاط اتصال را در تمامي جهات جوش مي دهند به طوري که اين روش يکي از روش هاي بسيار مطمئن و کارآمدي است که مي توان در ساخت حفاظ شاخ گوزني از آن استفاده نمود، در اين شيوه درست است که شما نياز به افراد بيشتري داريد تا بتوانيد کاري با کيفيت را توليد کنيد اما از سويي ديگر کيفيت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال اين محصول آماده رنگ آميزي است رنگ آميزي و پايان کار

جهت ارتباط بيشتر به وبسايت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائيد
وبسايت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : ساخت,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 11:08

 

ثبت شرکت در عمان با محمود شفیع ‌زاده وکیل رسمی دادگستری


کشور عمان که به لیختن اشتاین خاورمیانه شهرت یافته در واقع در جنوب ایران و دریای عمان، به عنوان دومین کشور پهناور عربی پس از عربستان شناخته می‌شود و از ارزش پولی بسیار بالایی برخوردار است یعنی بیشتر از دو برابر و نیم نسبت به واحد پول آمریکا. همواره طی سالهای گذشته بارها و بارها در جلسات مختلف به موکلین تاکید کرده ایم که صحت اطلاعات داده شده در جلسات پرزنت و مشاوره را خودتان به زبان انگلیسی در گوگل بررسی کنید.
واحد پول عمان، ریال عمانی نام دارد که هر ریال عمانی به هزار قسمت تقسیم می شود که هر قسمت بیسا نامیده می شود
Omani rial Currency Description
The rial is the currency of Oman. It is divided into 1000 baisa. 
طبق توضیحات آقای گوگل، ریال عمانی سومین پول با ارزش دنیا می باشد
The Omani rial is the worlds 3rd highest valued currency

واحد پول کشور ایالات متحده هم که معرف حضور میباشد. دلار آمریکا.
با یک سرچ سریع و سرانگشتی در گوگل و تایپ عبارت Omr vs Usd می توانیم قدرت ریال عمان را در برابر قدرت دلار ایالات متحده مشاهده کنیم
آقای گوگل به ما می گوید که هر احد ریال عمانی دو ممیز شش دهم برابر دلار ایالات متحده می باشد مدارکش هم موجود است

ثبت شرکت عمان 2019

حالا که آقای گوگل همه چیز را برای ما روشن کرد می توانیم با یک حساب سرانگشتی ساده ساده ساده نتیجه‌گیری کنیم ثبت شرکت در عمان و کسب درآمد در عمان از هر زاویه‌ای که در نظر داشته باشیم، سودمند خواهد بود. 
اما دلیل اینکه ثبت شرکت در عمان می تواند بسیار پولساز باشد چیست؟
اجازه دهید فرض نماییم شما موفق به ثبت شرکتی در عمان شده‌اید و در حال حاضر سودی بالغ بر 1000 ریال عمان (فرض حداقل درآمد یک شرکت در عمان) در ماه خواهید داشت. یعنی شرکت شما در عمان به ثبت رسیده و پس از شروع به کار در کشور عمان، شرکت شما در ماه هزار ریال عمانی درامد دارد با توجه به اینکه هر یک ریال عمان 2.6 دلار ارزش دارد، درآمد ماهیانه شما دو هزار و ششصد دلار ایالت متحده خواهد بود. همچنین اگر بخواهیم این مبلغ را به تومان ایران تبدیل نماییم ( با احتساب 1 دلار معادل 14000 تومان) درآمد ماهیانه شرکت شما مبلغی در حدود سی و شش میلیون و چهارصد هزار تومان خواهد بود!
از طرفی دیگر، موضوعی که شاید برای شما بسیار حائز اهمیت باشد، نوع کسب و کار و بیزینسی است که قصد راه‌اندازی آن را در عمان دارید. 
به طور مثال ممکن است شما تمایل به راه‌اندازی کافی‌شاپ و یا رستورانی را در عمان داشته باشید و یا اینکه در حوزه‌های واردات و صادرات کالاهای پزشکی، مواد غذایی و یا مصالح مورد نیاز ساخت و ساز مجتمع‌ها و یا مال‌ها فعالیت نمایید، به هر صورت دروازه ورود به دنیای تجارت عمان بر روی شما باز است، در حقیقت باید بگوییم دروازه ورود به خیلی از کشورهای مطرح دنیا از طریق ثبت شرکت در عمان به روی شما باز می شود.

در جلسات پرزنت وقتی این قسمت را برای موکلین مختلف توضیح میدهیم اکثر موکلین سریعا می گویند 
{ خوب جایی که اینقدر درامد بالا است، حتما مخارج هم بسیار بالا است}
و ما میگوییم الزاما اینطوری نیست کمی صبر کنید ...
اما دلیل این موضوع چیست؟
دلیل این موضوع آن است که مردم عمان به دلیل خصوصیات فرهنگی که دارند اهل کارهای خدماتی نیستند و کارهای خدماتی شامل خیلی از کسب و کارها، در عمان درآمد بسیار بالایی دارد

ثبت شرکت در عمان از طریق هلدینگ حقوقی، بازرگانی رادیو وکالت


در ابتدای مطلب به صورت کاملا خلاصه سعی نمودیم تا دیدگاه اشخاصی را که با سرمایه‌گذاری در عمان آشنایی ندارند، وسعت ببخشیم. در بخش پیش‌رو اما قصد داریم تا در ابتدا خوانندگان را با یکی از معدود اشخاصی که پیش از فراگیر شدن سرمایه‌گذاری در عمان، اقدام به ثبت شرکت در این کشور نمود، آشنا نماییم. 
محمود شفیع‌زاده، وکیل پایه‌یک دادگستری که مدیریت هلدینگ حقوقی، بازرگانی رادیو وکالت را عهده دار می‌باشد، بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در عرصه‌های حقوقی و مهاجرتی آغاز نموده و در این راستا نیز پرونده‌های موفق بسیاری را به نتیجه رسانده است. محمود شفیع‌زاده همچنین از جمله اولین سرمایه‌گذارانی می‌باشد که موفق به ثبت شرکت در عمان شده است و با برقراری ارتباط با کارگزاران عمانی، پلی ارتباطی میان سرمایه‌گذاران ایرانی و بازار اقتصاد عمان ایجاد نموده است. 
از آنجایی که در حال حاضر اقدامات بسیاری از سوی موسسات گوناگون که بعضا تعدادی از آن‌ها نیز دارای مجوز رسمی نیز نمی‌باشند، در زمینه ثبت شرکت در عمان صورت می‌پذیرد، لزوم بهره‌مندی از مشاوره یک وکیل مهاجرتی خبره و متخصص بیش از پیش افزایش می‌یابد. ثبت شرکت در عمان با محمود شفیع‌زاده از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که به صورت مختصر شامل موارد ذیل می‌شود:
 عقد قرار داد دو طرفه (سرمایه‌گذار و کارگزار) به صورت رسمی و به زبان فارسی
 انجام کل پروسه از ابتدا تا انتها توسط گروه حقوقی رادیو وکالت و کارگزاران عمانی
 یافتن کفیل متعهد و موجه به منظور شراکت در پروسه ثبت شرکت
 اقدام به افتتاح حساب بانکی و اخذ اقامت برای شخص متقاضی ثبت شرکت در عمان و خانواده ایشان
 اخذ کارت مستثمری عمان برای شخصی یا اشخاصی که اقدام به ثبت شرکت و یا سرمایه‌گذای در عمان می‌نماید 
 بازگشت وجه پرداختی به شخص در صورت ایجاد هرگونه مشکل در پروسه ثبت شرکت در عمان
 بهره مندی از مشاوره حقوقی و بازرگانی تیم ایرانی، عمانی در ایران و عمان در زمینه ورود موفق به بازار عمان و حضور مستمر در این بازار
 بهره مندی از مشاوره برای معرفی کسب و کارها و بیزینس های سود ده در کشور عمان

ثبت شرکت عمان 2019

همچنین محمود شفیع‌زاده پیش از اقدام به هرگونه سرمایه‌گذاری در عمان، قویان توصیه می‌نماید از انواع ثبت شرکت در عمان آگاهی داشته باشید. با توجه به آن که 4 دسته ثبت شرکت در عمان وجود دارد و هر یک محدود به فعالیت‌های تجاری خاصی در عمان می‌شوند، لذا اطلاع از شرایط و پیش نیازهای ثبت شرکت در عمان نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند. 
همانطور که اشاره شد 4 نوع ثبت شرکت در عمان وجود دارد که عبارتند از:

1) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های محلی : که سهام شخص ایرانی 49 درصد و سهام شخص عمانی 51 درصد می‌ باشد.
2) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های درجه یک : که سهام شخص ایرانی 70 درصد و سهام شخص عمانی 30 درصد است.
3) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های ممتاز : که سهام شخص ایرانی 70 درصد و سهام شخص عمانی 30 درصد خواهد بود.
4) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های مناطق آزاد : که مالکیت 100 درصد به نام شخص ایرانی تعلق می‌گیرد.

ثبت شرکت عمان 2019

سخن آخر


اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در عمان و یا ثبت شرکت در این کشور را دارید و یا حتی قصد آغاز هر نوع فعالیت بیزینسی و تجاری در عمان را دارید، پشنهاد می‌کنیم تا در ابتدا با محمود شفیع‌زاده و تیم مجرب ایشان در گروه حقوقی، بازرگانی رادیو وکالت مشاوره نمایید. 
هدف ما در اختیار قرار دادن اطلاعات درست و دقیق و مهیا نمودن شرایط مناسب برای هموطنان گرامی به منظور ثبت شرکت در عمان است
همواره به یاد داشته باشید 
صرف ثبت شرکت در یک کشور خارجی، بدون بهره مندی از مشورت با وکلای خبره و تیم متخصص در زمینه حقوقی، بازرگانی و مارکتینگ تضمینی برای داشتن تجارتی موفق و پایدار برای شما نمی باشد.
برای دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی می توانید در روزهای هفته از طریق تلفن 021.88705123 با ما تماس حاصل فرمایید

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : ثبت,شرکت,در,عمان,از,طریق,هلدینگ,حقوقی,بازرگانی,رادیو,وکالت,ثبت شرکت در عمان از طریق هلدینگ حقوقی, بازرگانی رادیو وکالت, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 5 تير 1398 ساعت: 12:09

لینک دوستان

خبرنامه